Drożdże w tabletkach - alternatywa dla picia drożdży

Dla wszystkich z Was, które z różnych powodów nie mogą pić drożdży czy przeszkodą dla Was jest ich smak, zapach, albo macie później w ciągu dnia jakieś nieprzyjemne dolegliwości. Można kupić w aptece drożdże w tabletkach.

Sama nigdy do picia drożdży się nie przekonałam, skutecznie odstrasza mnie ich smak i zapach. Boję się również tego, że później w ciągu dnia mogłabym się źle czuć. Dlatego zakupiłam tabletki. Początkowo chciałam wraz z Pauliną spróbować podjąć drożdżowe wyzwanie i pić drożdże, ale zaczęłam szukać alternatywy i znalazłam. Wspomnę od razu, że Paulinie spodobał się mój zakup i od niedzieli dołączyła do mnie — również zakupiła pudełeczko tabletek i bierze je zamiast picia drożdży (co w praktyce okazało się jednak zbyt uciążliwe).
 


Same tabletki są bardzo łatwo dostępne w każdej aptece oraz tanie. W aptekach są tabletki różnych firm. Ja w swojej aptece dostałam HUMAVIT, 250 tabletek za 11 zł (możecie je kupić, również przez internet). Kupiłam zwykłe, bo była jeszcze wersja ze skrzypem i pokrzywą, również 250 tabletek, tylko w cenie niewiele wyższej 14 zł. Jeśli te, co mam się sprawdzą, to kto wie, może następnym razem sięgnę po skrzyp z pokrzywą.

Na opakowaniu te tabletki są określone jako drożdże piwowarskie na skórę (no więc zobaczymy czy i stan skóry mi się po nich poprawi). Te tabletki to nic innego jak spora dawka witaminy B3 i B6. Skład jest krótki i rzeczowy (na co oczywiście zwracałam wielką uwagę przy ich kupnie) ponieważ jestem nastawiona dość „anty” do cudownych suplementów diety na włosy.



Tabletki biorę od czwartku, zgodnie z zaleceniem producenta - 2 razy dziennie, po 2 tabletki. U mnie są to 2 tabletki rano, do śniadania i 2 po południu, do obiadu. Same tabletki nie są jakieś wielkie, bez problemu daje się je połykać. Co do zapachu i smaku to przy połykaniu nieodczuwalny. W samym opakowaniu czuć delikatny zapach, ale nie jest on nieprzyjemny.



Opakowanie to plastikowy odkręcany słoiczek, z którego wygodnie można wysypywać na rękę tabletki. Opakowanie zawiera 250 sztuk, więc biorąc po 4 tabletki dziennie wystarczy na 2 miesiące.

 



Jeśli pijecie drożdże, albo bierzecie podobne tabletki, to zapraszamy do dzielenia się swoimi doświadczenia oraz efektami w komentarzach.

Komentarze

  1. Jeśli u Was się sprawdzą to się na nie skuszę ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz