Ziaja do ciała

Produkt :

 Ziaja brązujące mleczko do ciała, nawilżająco odżywcze. Karite, olej z orzechów brazylijskich i makadamia.

Lubię markę Ziaja, i do kilku lat pomaga mi seria ziaja med do cery trądzikowej. Zatem chętnie kupuje inne produkty tej firmy. Dzisiaj podzielę się opinią o mleczku brązującym .

Konsystencja i aplikacja :
Konsystencja nie za gęste nie za rzadkie . Bardzo dobrze się aplikuje na ciało . Ma piękny zapach, co sprawia, że czynność wysmarowania się mleczkiem, staje się przyjemnym rytuałem.

Właściwości :
Brązujące jak najbardziej , już po pierwszej aplikacji widać różnicę.
Faktycznie po aplikacji mleczka, skóra jest nawilżona, gładka i przyjemna w dotyku. Czy odżywiona? Myślę , że tak zniwelowałam dzięki temu balsamowi suchą skórkę na łydkach.

MINUSY :
Niestety nie ma kosmetyków w 100% idealnych. Mleczko ma jedną wadę, w mojej ocenie dla mnie dość sporą ; zostawia ślady jak samoopalacz.
Dopóki dokładnie nie wchłonie się w skórę, zrezygnujmy z ubrania się.
To tak jakbyśmy musiały dobre 30 minut paradować nago po domu.
 Jeśli komuś to nie przeszkadza i ma takie możliwości to jak najbardziej polecam mleczko :) .
Tym , które nie chcą paradować nago niczym nudysta odradzam .

Komentarze

  1. Z tej serii mam krem do twarzy, ale nie brązujący tylko zwykły i się sprawdza póki co :) i ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak zapach jest cudowny :) Do twarzy też mam i również niedługo pojawi się na blogu :)

      Usuń

Prześlij komentarz