Zbawienie dla suchych dłoni - Yves Rocher, Riche Crème




Jest to zdecydowanie miłość od pierwszego użycia ! Zdecydowanie najlepszy krem do rąk jakiego kiedykolwiek używałam ! Dostępny w tubce 50 ml, w sklepach zarówno stacjonarnych jak i internetowym Yves Rocher. Tubka poręczna, wygodna do postawienia. Konsystencja kremu jest dość gęsta, więc zapewne jego końcówkę będzie trzeba wydobyć rozcinając tubkę, ale tak jest w przypadku większości kosmetyków w tubkach.

Na odwrocie tubki znajdziemy skład, a w nim tytułowe 6 drogocennych olejków roślinnych (ze słonecznika, z soi, z sezamu, z pestek winogron, kokosowy, z rzepaku). Do tego warto odnotować, że wysoko w składzie znajduje się gliceryna. Trzeba przyznać, że skład jest naprawdę dobry i zawiera sporą ilość wartościowych składników. 

 

Sam krem wchłania się wręcz idealnie. Jest taki śliski w dotyku, ale naprawdę wystarczy jego niewielka ilość do posmarowania obu dłoni, przez co jest bardzo wydajny. Nie marze się w ogóle. Wystarczy go tylko rozsmarować i od razu się wchłonie. Zapach w tubce wydaje się być intensywny, jednak na dłoniach jest on delikatny, dość przyjemny, utrzymuje się długo, jednak ciężko mi go do czegokolwiek przyrównać, taki typowo kosmetyczny. Moje dłonie określiłabym jako średnio suche, ale wokół paznokci posiadam suche, twarde, często zadzierające się skórki i powiem Wam, że ten krem idealnie sobie z tym radzi ! Dzięki niemu udało mi się w końcu zaleczyć pozadzierane skórki. Do tego po jego użyciu całe dłonie są jak nowe. Odżywione, nawilżone, delikatne i pachnące. U mnie ten efekt utrzymuje się dopóki nie umyje dłoni bardzo dokładnie mydłem. Jedynym jego minusem jak dla mnie jest cena. Regularna - 39,90 zł, za 50 ml to naprawdę sporo.. Jednak obserwujcie promocje, które Yves Rocher robi bardzo często. Obecnie na ten krem jest 33% zniżki (kosztuje on 26,90 zł ), jednak w tej chwili jest niedostępny. Kiedyś pamiętam, że była też promocja i można było zakupić 2 kremy w cenie 1. Ja swój krem dostałam w prezencie, ale gdy już po zużywam swoje zapasy i portfel mi na to pozwoli , albo trafię na promocję to z pewnością go kupię ! Jeśli stać Was na taki wydatek to z czystym sumienie polecam ten krem.   
Niestety zdjęcia kompletnie nie oddają tego co w rzeczywistości widać, a przede wszystkim czuć na dłoniach. 

 

Plusy:
- Konsystencja
- Przyjemny zapach
- Dobrze się wchłania
- Długotrwałe nawilżenie dłoni
- Wygodne opakowanie
- Skład
- Wydajność
- Skóra po jego użyciu jest miękka i odżywiona
- Doskonale zmiękcza twarde skórki wokół paznokci 

Minusy:
- Cena
- Dostępność ( tylko Yves Rocher, w promocji bardzo szybko się kończy )  

Komentarze

  1. Ich kremów do twarzy nie lubię ale te do ciała i rąk są cudone :)!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz