Kallos Algae



Kolejny na tapetę idzie Kallos Algae. Kupiłam go po zużyciu maski Silk, wtedy to po raz pierwszy ujrzałam Algae na półkach w Hebe, ale dostępne było tylko duże 1000 ml opakowanie. Skusiłam się. Cena jak to Kallosy ok 10-12 zł za 1000ml, dostępna jak już wspomniałam w Hebe, w sklepach fryzjerskich oraz przez internet. Konsystencja kremowa, zapach delikatny, kosmetyczny, jak w większości Kallosów nie przypominający niczego. Jest to maska emolientowo-humektantowa. Zawiera również oliwę z oliwek oraz ekstrakty z alg.



Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Olea Europaea Oil, Parfum, Citric Acid, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Propylene Glycol, Fucus Vesiculosus Extract, Laminaria Digitata Extract, Spirulina Maxima Extract, Porphyra Umbilicalis Extract, Ascophyllum Nodosum Extract, Benzyl Alcohol, Methylchloroisoth Iazolinone, Methylisothiaz Olinone.

Maski użyłam jak zwykle, po umyciu włosów, na około godzinę, oraz po spłukaniu nałożyłam Mythic Oil i wysuszyłam suszarką. Efekt na włosach był bardzo znikomy, podobnie jak w przypadku maski Silk. Włosy były matowe, odstawały, nie były w ogóle dociążone ani wygładzone. Jedynie były łatwiejsze do rozczesania. Niestety wtedy, gdy kupowałam tą maskę nie była ona jeszcze dostępna w mniejszych 275ml opakowaniach (obecnie są już w internecie), więc zostało mi wielkie opakowanie, bardzo przeciętnej maski i zastanawiałam się co z nią zrobić. Nie mam w zwyczaju wyrzucania kosmetyków, nawet tych nie trafionych. Wolę się pobawić i je trochę potuningować  Taki los spotkał właśnie maskę Algae, którą mieszałam z różnymi olejami, ze świeżym avocado, z imbirem, bądź z innymi kosmetykami (o moich magicznych mieszankach będą osobne wpisy). Dodam tylko, że w połączeniu z olejkami maska Algae działała nawet fajnie, olejki odpowiednio dociążyły i wygładziły moje włosy, ale niestety maska sama z siebie nie robi na włosach prawie nic. Za lekka dla włosów wysokoporowatych, skłonnych do puszenia się, ale dla włosów nisko, bądź średnio porowatych powinna się sprawdzić.

Plusy:
-Cena
-Konsystencja
-Dostępność
-Wydajność
-Ułatwia rozczesywanie
-Przyjemny zapach

Minusy:
-Nie widać na włosach efektu jej użycia
-Nie wygładza włosów
-Nie nawilża włosów

Komentarze