Kallos Silk


Była to maska kupiona już bardziej świadomie. Po moich nieudanych doświadczeniach z proteinami, chciałam wypróbować silikony. Oprócz silikonów w składzie tej maski znajdują się również emolienty oraz oliwa z oliwek. Skład krótki i nie najgorszy. Cena, dostępność i konsystencja typowa dla Kallosów, czyli za małe opakowanie ok 5zł, za duże ok 10-12zł, dostępna w hebe, sklepach fryzjerskich oraz przez internet, konsystencja kremowa. Co do zapachu Silk jest trochę chemiczny, ciężko go do czegoś konkretnego porównać.. Miałam wielkie nadzieje co do tej maski, jednak troszkę mnie rozczarowała.





Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Olea Europaea Oil, Citric Acid, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Propylene Glycol, Parfum, Sericin, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Maski użyłam w tradycyjny sposób, czyli po umyciu włosów, na głowie trzymałam ok godziny, po czym spłukałam, nałożyłam Mythic Oil i wysuszyłam suszarką. Spodziewałam się, że zawarte w składzie silikony oraz emolienty nawilżą oraz wygładzą moje włosy, jednak nic z tego. Włosy po wysuszeniu były zwyczajnie normalne. Nie zauważyłam praktycznie żadnego efektu. Spuszone tak jak po Latte i Keratin nie były, ale gładkie, lśniące i sypkie również nie. Pozostały matowe w dotyku, dalej układały się według swoich upodobań, czyli we wszystkie możliwe strony. Jedyny plus jaki zauważyłam to maska ta zdecydowanie ułatwiła mi rozczesanie włosów. Ale ogólnie cudów nie robi, powiedziałabym, że efekty są tak samo znikome jak po zwykłych drogeryjnych odżywkach. Ta maska raczej nie sprawdzi się na włosach bardzo puszących się, wysokoporowatych tak jak moje, jest zdecydowanie za słaba. Z kolei posiadaczkom włosów przetłuszczających się i takich, które łatwo obciążyć, ze względu na silikony mogłaby zbyt obciążyć włosy. Ta maska będzie najlepsza dla tych z Was, które posiadają włosy średnioporowate. Z takimi zapewne silikony zawarte w jej składzie sobie poradzą.

Plusy:
-Cena
-Konsystencja
-Dostępność
-Wydajność
-Ułatwia rozczesywanie
-Skład


Minusy:
-Nie widać na włosach efektu jej użycia
-Nie wygładza włosów

Komentarze