Czerwień dla odważnych

Mówią, że kolor czerwony należy do ludzi odważnych, może i jestem odważna, ale czerwony kolor na ustach to po prostu mój must have na wieczorne wyjścia.
Czerwone usta według mnie są bardzo kobiece i potrafią pięknie komponować się z dobrze dobranym makijażem oczu. Nie wspominając już, że po prostu czerwień dodaje nutkę seksapilu.



Testowałam ogrom szminek i pomadek w kolorze czerwieni, aż w końcu trafiłam na prawdziwą perełkę w śród kolorów, mowa o matowej pomadce w kredce do ust Golden Rose matte lipstick crayon no 07.
Kiedy ją kupowałam myślałam, że będzie moim numerem jeden, tak się jednak nie stało.
Dlaczego? zaraz się dowiecie. Krótko i na temat  Miłej lektury :)

Produkt : Golden Rose matte lipstick crayon no 07
Cena : 11,90 zł 3,5g
Opis produktu ze strony : goldenrose.pl
Matowa pomadka do ust Matte Crayon tworzy na ustach aksamitne wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta. 





Moja osobista ocena produktu w stosunku do opisu producenta. 
Po aplikacji pomadki, która na prawdę łatwo się rozprowadza i to na pewno jest jej ogromny plus, zaraz po kolorze usta faktycznie są nawilżone i mają aksamitne wykończenie.

Na tym niestety kończą się plusy pomadki w kredce. 

Pomadka jest bardzo nie trwała i zostawia czerwone ślady, gdzie się tylko da. 
Jeśli planujecie iść na randkę z chłopakiem/mężem odpuście sobie aplikację tej pomadki.
Nie dość, że możecie zapomnieć o czułościach  (bo zaraz usta będą rozmazane), to będąc na kolacji w restauracji zabarwicie na czerwono nie tylko szklankę/kieliszek ale i sztućce, kiedy będziecie delikatnie próbowały otrzeć usta po zakończonym posiłku, pomadka się rozmaże i straci kolor.
Jeśli jednak jedyną rzeczą jaką będziecie robiły na spotkaniu, będzie rozmowa i nie będziecie ani nic piły ani nic jadły to jak najbardziej można zaaplikować pomadkę tylko pamiętajcie, nie oblizujcie ust ;D .
Zdecydowanie nie polecam,  miała okazać się numerem jeden  a okazała się numerem zero.
 Nigdy więcej jej nie kupię. 


Smutny widok na randce/spotkaniu biznesowym czy po prostu wieczornej imprezie. 

Komentarze

  1. Tak właśnie myślałam, żeby kupić coś w kredce, ale widzę, że nie ma co ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ile ludzi tyle opinii :), ale tak jak uwielbiam lakiery do paznokci z GR tak pomadki w kredce już nigdy nie kupię.

      Usuń
  2. Uuuuu kiepsko... Ale przynajmniej lakiery do paznokci mają super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z lakierów jestem bardzo zadowolona szczególnie, że ceny nie są zbyt wygórowane :)

      Usuń
  3. Ja kolor czerwony stosuję baaardzo rzadko. Przy dość neutralnych barwach nie mam z rozmazywaniem problemu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz